Friday, July 11, 2008

Bisdak - Bisayang Dako!

:: Sinugdanan ::

Gina awhag nako tanang Bisayang Dako (BisDak) sa kahanginan na musalmot aning akong tagay aron kitang tanan malingaw ug magkailhanay. Inig human nimo ug tubag sa tagay, palihug ug balik sa BLOGSILOG aron mabutang imong ngalan sa listahan ni master. Kasabot? Hehe! ;)

Gikan ko sa blog ni Coicoi ug nakita nako ni, giganahan ko mao naki-apil na pud ko... Syempre Bisdak gud ko! hahaha... Kung Bisdak pud mo, Apil nah! Wa may bayad, kiss lang sa akoa... nyahhahaha... jowk3...

Tagay na! Ipasa ko ni kay: Tess, Joy, Ylan, Alritch, Jane, Tibor, kang Louraine ug sa tanang BISDAK sa kalibutan!

Ang Nakigduwa: 1. Chikai (BLOGSILOG) 2. Tere (Blessings in Life) 3. Choco (Dashing Smiles) 4. Kittykay (Radiology Updates) 5. Vicy (Janeth Vicy’s Life Jouney) 6. Ylan (Sweet Serenity) 7. Glorie (Fit4All) 8. coicoi (coicoi's World) 9. Miah (MeiYah)

1. Aha ka karon? - diri sa balay ra...

2. Ni kaon na ka? - ganiha ra...

3. Minyo na ka? - hhmm.. chismosa ha? hehehe... wala pa...

4. Kung ing-ana man galing, unsa may plano nimo sa imong kinabuhi? - mangita usab
ug maayong trabaho, mag-ipon, enjoy2 sa sa akong pagka-single.

5. Gapamalikas ka ba? - Nyahahaha... Bwisit? ambot ngano kana gyud una mugawas sakoang dila...

6. Aha ka man nag-wara2x adtong petsa 14? - DAVAO BLOGGERS PARTY at Toto's Bar, Casa Leticia...

7. Unsa may kalingawan diha sa inyoha karon? - nag-tubag aning imong mga pangutana nyahhahaha....

8. Kamulo kag tubag ani, naa bay naka-utot sa imong mga kauban diha? - Nah! ako na lang man tawon nag-siga ang mata diria hahahaha... mudagan gyud ko kung makasinghot man gali ko...

9. Ngano man murag nakakatawa ka adto nga pangutana sa utot? - Nikatawa ba diay ko?? nyahahahha... O, karon pa gani... =p

10. Unsa imong pinakaunang giinom pagmata nimo? - Milo everyday! nyahahha... mmmmmm..... namnam...

11. Na-higugma ka na ba sukad? - kinsa may wala?! hahaha...

12. Unya, patsada pud imong pamati adtong mga panahona? - mo lang! perti kaau...

13. Talawan ba ka? - mutukar-tukar ra man nuon akong pagkatalawan...

14. Siguro nag-gara2x ka nasad adtong ni-aging adlaw noh? - aw... ako pah! nyahahha...

15. Sus, maulaw pa gyud na syag angkon uy, sa tinood ba? - niangkon na gani.. ikaw bah...

16. Lain pay ato, aha man imong lalabs karon? - huhuhuhu... ayaw gyud ko'g pangutan-a ana! musakit lang akoang dugahan... huhuhuhu...

17. Dawbe, palangga kaayo nimo imong lalabs? - Palangga kaayo nako siya pero ako dili ko niya palangga... huhuhuhuhu... giingnan tika'g ayaw nako pangutan-a bahin ana kay makahilak ra ko...

18. Palangga ka pud kaha niya? - Dili! Agay! kasakit sa akoang dughan!!

19. Sigurado ka? - O sigurado ko! pabadlong kaayo ka ha...

20. Unsa may ma-daw2x nato diha sa inyo karon? - Milo gusto ka? Ga-inom ko ron...

21. Unsa may buhaton nimo kung makakita kag guapa sa dalan? - aw tan-aw ra, kung musipat2 na gani diha nako naay buhaton nyahahaha...

22. Di ka maglaag karon? - alas tres na sa kadlawon diria asa man ko nimo palaag-laagon??! hahaha...

23. Unsa may sekreto nimo na payts ra pud mabal-an namo? - sekreto??! Chix2 na tirada nako ron!!! Di nako ganahan ug mga laki nyahahahahaha...

24. Unsay sud-an ninyo diha? - Nah! wa na! hagbay ra'g kinaon namo ganiha hahaha.

25. Gapangantyaw ba ka? - dili uie... buotan baya ko ha.. nyahahhaha...

26. Unya, nalingaw pud kaha imong gikantyawan? wa gani ko gapangantiyaw, ikaw bah taka lang ug pasangil...

27. Unsay luod paminawon, TUBOL o LUBOT? - nyahahahaha!!!TUBOL!!! Nyay!

28. Chui pud magbinisaya ba kay kitakita ray magkasinabot? - mao gyud! pasensya ng mga forener ug tagaleg diha... nyhhaha...

29. Naay gatukar na sonata diha karon? Naa! akoang paborito sa karon... I promise... paminawa, mao na akoang background music diria...

30. Pila mo kabuok magsuon? upat... lima... nyahhahaha...

31. Puwede mangutana? - Ganiha ra gani ka sige'g pangutana karon pa ka mananghid ha... nyahahahha...

32. Nalingaw kag tubag2x ani? - oo kay way lain lingaw ning sayo sa kabuntagon...

33. Aha man imong barkada karon? - c sharon naa sa butuan, c ghen naa sa boulevard, c jane naa sa Sasa, c cacai naa sa tagum ug si liela naa sa panabo ug ang uban naa sa ilahang balay tingali nag-hagok.. hahahaha...

34. Nadam-ag ka na ba sukad? - kadaghan naman tingali... kani laging damhag kaayo hahaha...

35. Gaba ra! Dawbe, gisakitan ka? - bwisit!! nyahahahha... sakit mo lang!!

36. Daghan lamok sa inyo? - di man tanto, ggusto ka mualaga pud? hahaha...

37. Unsa imong ikatambag sa mga tao nga gapanglibak sa imo? - Aw, Ginoo na la'y bahala kaninyo... bow...

38. Pero sa tinood, gusto gyud unta nimo sila tuklu-on daw ilamba-lamba sa ding2x ba? - gusto kaayo... hiyah!! katilaw gyud ug... ug... ug.... pan! aw bato diay! nyahahaha...

39. Manimalos diay ka? - di kaya sa akoang dughan! nyay! nyahahahaha...

40. Naa ba kay mga pagbasol sa kinabuhi? - naa pud... pero angay na to kalimtan kay wala na ta'y mabuhat pa para mausab pa to... padayon na lang sa atong kinabuhi aron muuswag tah!

:: Katapusan ::

4 Reactions:

Anonymous said...

hahaha! pila man jud kabuok imong igsoon day? pag sure oi! hehe. chix na diay trip nimo ron ha. naunsa naman ning kalibutan oi. LOL!

btw, na-add naka sa listahan ni master. :)

Ylan said...

unsa man imong tag? kani? humana ko answer ani, ukaya lang didto sa www.ylangurl.com =)

Anonymous said...

sa tanan me tag naku ikaw ra gyud akoa nasunod..hala subaya didto huh unya singgit! pwede ikaw ray pahibalo sa blogsilog nga niapil ko kay katulgon naku..salamat saan Mei

MeiYah said...

@Chikai: lage CHIX2 na tirada nko ron bah, kapoy na ng mga lalake oi mga y*w* nyahahahaha... peace!

@Ylan: lage uie nagtinanga gyud ko girl hehehehe... naa nmn diay imuha name sa list... hehehe...

@joy: salamat cge cge i'll do it... :)

Share

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...